distinctive.ro

  • distinctive.ro
            1.Relatii Clienti

               Prin ce metoda pot contacta serviciul Relatii Clienti ? Poti suna la numarul +40771300469, de Luni - Vineri 09-17.30 sau ne poti scrie pe facebook sau e-mail, dar si prin formularul de contact de pe pagina www.distinctive.ro.

            2.Cont&Comandă


            2.0. Prin ce metode pot plasa o comanda: 

                  Simplu, direct pe site-ul nostru www.distinctive.ro 

            2.1 Cum realizez o comanda online pe site-ul Distinctive.ro?

                  Pentru a plasa o comanda, este necesar să:

                    a.Adaugi produsul dorit in cos, selectezi marimea si daca nu mai vrei si alte produse apesi pe butonul “Finalizează comanda”. Daca doresti sa  continui cumparaturile si vizionarea altor produse din shop, apesi butonul Continua cumparaturile.

                    b.In momentul finalizarii comenziiva aparea unmesaj prin care esti rugat sa inserezi informatii despre ADRESA de LIVRARE si METODA DE PLATA.

                    c.După completarea acestora, daca alegi plata cu cardul vei fi directionat catre procesatorul de plati pentru a pune detaliile cardului cu care vrei sa platesti

                    d.Daca ai ales optiunea de plata “ Ramburs” atunci poți plasa comanda direct fără înregistrare sau îți poți crea un cont.

         2.2. Cum îmi creez un cont pe Distinctive.ro?Pentru a crea un cont, este necesar să apeși pe butonul Contul meu din partea de sus a paginii, să apeși pe Autentificare, iar aici să introduci numele, adresa ta de e-mail și parola pe care o vei folosi pentru autentificarea pe site.

        2.3 De ce să îmi fac cont pe site-ul Distinctive.ro?În contul tău pe site-ul Distinctive.ro poți vedea statusul comenzii tale în orice moment, istoricul comenzilor și poți primi oferte personalizate în funcție de articolele achiziționate

        2.4 Cum îmi pot actualiza datele din cont?Pentru a schimba informațiile din contul tău, poți intra în cont, secțiunea Contul meu, introduci noile date în câmpul specific și apeși pe “Salvează datele”

        2.5 Cum pot verifica statusul comenzii mele?Pentru a vedea statusul comenzii tale, poți intra în cont, secțiunea Comenzi efectuate.

        2.6 Cum pot anula o comandă?Pentru a anula o comandă, te rugăm să ne contactezi pe e-mail (crm@distinctive.ro) sau telefonic (0771300469)

        2.7. Daca am comandat mai multe produse, care este procesul de livrare?Uneori produsele pot ajunge la tine in etape, fiind trimise din depozite diferite, acolo unde sunt ele pastrate. Deci nu iti face griji daca nu le primesti pe toate o data. 

          3.Modalități de plată
    Care sunt modalitățile de plată pe Distinctive.ro?


           a. Card bancar

    După plasarea comenzii online, vei fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți, unde vei completa datele cardului.Comenzile pot fi achitate și în 2, 3 sau 4 rate prin Star Card de la Banca Transilvania.

           b.Ramburs

    După plasarea comenzii online, vei primi mailuri cu statusul comenzii efectuate. Plata se va face către curier, în momentul livrării.

           4. Livrare

           4.1 Cum se face livrarea?
    Livrarea se efectuează prin intermediul FAN CURIER. Veți primi detaliile livrării prin sms/telefonic din partea firmei de curierat.

           4.2. Cum pot vedea statusul comenzii mele?  -- te vom anunta printr-un e-mail care este statusul comenzii efectuate de tine.

           4.3 Care este taxa de livrare?Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 199 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 199 lei, se percepe o taxă de transport de 20 lei.

           4.4 Ce pot face daca produsul primit de la curier este deteriorat ? În cazul în care ai îndoieli și produsul este deteriorat, de exemplu, îți recomandăm să refuzi primirea și să ne informezi despre situație. Vom încerca să trimitem din nou comanda cât mai curând posibil sau să restituim suma plătită. O verificare mai detaliată a produsului este posibilă numai după efectuarea plății și semnarea confirmării. Curierul nu este obligat să participe la acest proces, dar îl poți ruga să aștepte până când ai verificat expedierea. Dacă curierul nu este de acord, recomandarea noastră este să nu accepți coletul!

           4.5. Care este perioada de livrare ? 
    Livrarea produselor se face intre 3 – 5 zile lucratoare.

          5. Retur și Reclamații     

          5.1 Care este termenul de retur?
          Termenul de retur este de 30 zile de la data primirii coletului de catre tine.

          5.2 Care este taxa de retur?
          Returul este gratuit, nu se percepe nicio taxă.

          5.3 Care este procedura de retur?

         Pentru retur, este necesar să ne trimiți formularul de retur primit în comandă,pe adresa crm@distinctive.ro. După confirmarea posibilității de returnare, este necesar să ne trimiți produsele pe adresa Bucuresti, Str Delea Veche, nr 24, cladirea A, 024102 , cu mentiunea "DISTINCTIVE.RO - Retur". Returul este gratuit, așa că noi vom acoperi taxele de transport. După primirea coletului, ți se va confirma pe e-mail acceptarea returului. Sau in cel mai apropiat magazin, lista o poti consulta aici: https://distinctive.ro/magazine
    Conditiile pentru ca un produs returnat sa fie acceptat sunt urmatoarele: produsul sa nu fi fost purtat, sa prezinte atat eticheta interioara (informatii cu privire la modul de intretinere), cat si cea exterioara, sa nu fi fost deteriorat. Lenjeria intima nu face obiectul returului

          5.4 În cât timp mi se va rambursa suma achitată?Rambursarea contravalorii comenzii se face in termen de 14 zile din momentul primirii produsului returnat. 

          5.5 Cum pot face o reclamație?Găsești informații complete despre reclamații aici. (https://distinctive.ro/informatii-reclamatii

          5.6. Daca marimea nu este buna, cum pot schimba produsul?

    Nu este nicio problema, echipa noastra vine in sprijinul tau si va pune la dispozitie schimbarea marimii produsului GRATUIT daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

        • Solicitarea schimbului sa se faca in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului si sa fie insotit de factura originala
        • Produsele trebuie returnate in aceleasi conditii in care au fost primite, fara urme de uzura, ambalate intr-un ambalaj suplimentar de protectie ( sac plastic / punga / folie ) si cu etichetele originale.

    Daca aceste conditii sunt indeplinite, poti returna produsul in vederea efectuarii schimbului.

          6.Generale     

          6.1 Cum ma pot dezabona de la Newsletter
    Fiecare email trimis de noi cu noutati contine si un link de dezabonare in partea de final. Poti accesa acel link pentru a nu mai primi newsletter din partea noastra.
     
          6.2. Cum pot achizitiona un voucher si care este modul de primire al acestuia ?. Voucherele nu se pot achizitiona. Oferim vouchere pentru diverse actiuni sau concursuri, vouchere pe care le poti folosi la plasarea unei comenzi.

         6.3. Sunt produsele de pe site originale? Produsele comercializate de noi au branduri de renume si ele sunt achizitionate direct de la aceste branduri. Calitatea si certificarea acestora este data de relatia directa pe care o avem cu aceste brand-uri si de renumele nostru in piata romaneasca.

    Mesaje



    Pentru a vedea mesajele trebuie sa va
    Autentificati
    (0771) 300 469 disponibil in zilele lucratoare intre orele 09:00 - 17:30

    E-mail crm@distinctive.ro
    Livrare gratuita la comenzi peste 199 lei