Aboneaza-te la newsletter si primesti un voucher de 50 de lei in semn de prietenie
distinctive.ro

  • distinctive.ro
    Informatii reclamatii

    1. Produsele oferite prin magazine sunt noi si originale. Peeraj Brands International SRL raspunde pentru defectele fizice sau juridice ale Marfurilor pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea, Peeraj Brands International SRL. respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.

    2. Peeraj Brands International SRL va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienti.

    3. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

    4. Reclamatiile se pot trimite prin posta, returnand marfa impreuna cu descrierea in scris a defectului sau cu un formular de reclamatie descarcat de pe pagina Magazinului si cu dovada achizitionarii, prin scrisoare recomandata sau alta alta forma de transmitere, la adresa: Bucuresti, Bulevardul General Vasile Milea nr 4, Afi Cotroceni, in incinta magazinului Skechers (parter), adaugand: „Reclamatie magazin online DISTINCTIVE.RO”. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.

    5. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:

    a) Sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, marfa defecta sau nu inlatura defectul, ori

    b) Sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

    7. In cazul in care reclamatia nu este admisa, Marfa va fi returnata impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.

    8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Marfii in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de daune.
    Mesaje



    Pentru a vedea mesajele trebuie sa va
    Autentificati
    (0771) 300 469 disponibil in zilele lucratoare intre orele 09:00 - 17:00

    E-mail crm@distinctive.ro
    Livrare gratuita la comenzi peste 199 lei