distinctive.ro

  • distinctive.ro
    Prezentul regulament stabileste termenii si conditiile de utilizare ale site-ului Distinctive.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie in acord cu prezentul Regulament. Orice comanda va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.  

    REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE DISTINCTIVE.RO  


    I. INTRODUCERE   1. PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Romania, Bucuresti, Str. Rabat nr. 1, camera, 1, sector 1, avand CUI 17011969, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/8259/2006 si contul RO46BACX0000001037246000 deschis la Unicredit Bank, denumita in continuare “FURNIZOR”, faciliteaza achizitionarea de marfuri prin intermediul internetului de la adresa: www.DISTINCTIVE.RO, denumit in continuare „MAGAZIN”. Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este FURNIZORUL.  

    2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului, denumiti in continuare “CLIENT”, si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a marfurilor disponibile in Magazin (denumite in continuare “PRODUS” sau „PRODUSE”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului, precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Produselor.  

    3. Orice CLIENT poate accesa Regulamentul in orice moment, “dand click” pe linkul „Termeni si Conditii”, aflat pe pagina web a Magazinului.  

    4. Informatiile despre Produsele din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul prezent.  

    5. Fotografiile si prezentarile Produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de marfuri concret indicate de acestea.  


    II. REGULILE DE UTILIZARE ALE MAGAZINULUI SI DE INCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A PRODUSELOR  

    1. FURNIZORUL faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Produselor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, asa cum sunt prevazute in Regulamentul de fata.  

    2. Contractul de vanzare al Produselor se incheie intre „CLIENT” si “FURNIZOR”.  

    3. Prin utilizarea Magazinului si/sau prin plasarea unei comenzi, Clientul se obliga sa respecte termenii si conditiile specificate in acest document. Inainte de plasarea unei comenzi, Clientul se va asigura ca a citit si inteles prezentul document.  

    4. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. FURNIZORUL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul in care datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a Produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii, FURNIZORUL va incerca sa contacteze Clientul pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.  

    5. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.  

    6. Clientul care a utilizat Magazinul are urmatoarele obligatii:  

    a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;  

    b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;  

    c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;  

    d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti, precum si pentru Furnizor;   e) de a folosi informatiile amplasate in paginile Magazinului doar in scop personal.  

    III. INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE:  

    1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Produse pe site-ul Magazinului.  

    2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line in orice moment. Comenzile sunt prelucrate in zilele lucratoare intre orele 9.00 – 17.30. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatorile legale vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii.  

    3. Clientul poate plasa o comanda fara a fi nevoie sa isi inregistreze permanent datele personale in baza de date a Magazinului (cumparaturi fara inregistrare).  

    4. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor solicitate, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau a bonului fiscal. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achizitie, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.  

    5. Pentru a plasa o comanda Clientul alege Produsele din Magazin, mentionand dupa caz, cantitatea, culoarea, marimea si confirma intentia prin apasarea butonului “Adauga in Cos”. In cazul in care Clientul detine un cod de reducere, acesta nu poate fi combinat cu alte programe de loialitate si parteneriate, disponibile in magazinul DISTINCTIVE.ro. Nu este posibila beneficierea de mai multe programe de loialitate in timpul unei tranzactii.  

    6. Pana la momentul confirmarii selectarii Produselor prin butonul “Finalizeaza comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la produsele din cos, precum si la datele pentru livrare si cele de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Finalizeaza comanda” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Produselor si a costurilor de livrare (daca este cazul).  

    7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie cererea transmisa de Client catre Furnizor de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii (continutul cosului) si prezentului Regulament.  

    8. In momentul plasarii comenzii, conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata de acesta un mesaj referitor la comanda plasata, dar si informatii despre modul de depunere a reclamatiei in privinta Produselor, precum si despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Acest e-mail reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a cererii de achizitie din partea Clientului.  

    9. Imediat dupa procesarea comenzii, Magazinul va transmite un alt e-mail in care accepta sau refuza comanda. Dupa primirea confirmarii se ajunge la incheierea intre Client si Furnizor a contractului de vanzare a Produselor comandate de Client.  

    10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.  

    11. Fara atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi e-mailul care confirma acceptarea comenzii. In aceasta privinta Clientul trebuie sa ia de indata legatura cu Magazinul, fie prin telefon, fie prin e-mail cu confirmare de citire a mesajului.  

    12. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs”, Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul in care: (a) datele de contact ale Clientului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (b) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice, (c) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, (d) datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact) sunt incomplete sau incorecte, (e) activitatea Clientului pe site poate produce si/sau produce daune de orice natura de partea Magazinului si/sau partenerilor acestuia.  

    In cazul vanzarii de Produse catre o persoana juridica cu sediul in Romania, o astfel de vanzare se realizeaza ca parte a achizitiei intracomunitare de bunuri, mentinand in acelasi timp obligatiile partilor legate de acest tip de livrare in conformitate cu legislatia aplicabila.  


    IV. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA PRODUSELOR  

    1. Produsele sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda.  

    2. Timpul prevazut pentru livrarea la Client este de 5 zile lucratoare din ziua urmatoare trimiterii comenzii. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 20 zile de la data incheierii contractului de vanzare. Daca Clientul alege sa achite contravaloarea produselor direct pe site-ul Magazinului prin card bancar sau prin transfer bancar, livrarea comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii sumei aferente contractului de vanzare in contul bancar al Magazinului.  

    3. Produsele sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei de catre firma de curierat agreata de Furnizor. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii.  

    4. Toate comenzile care depasesc suma de 199 lei sunt gratuite, iar costul cu returul produselor va fi suportat de Magazin. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (bon fiscal sau factura fiscala), precum si un formular de inlocuire/returnare a produselor.  


    V. PRETURI SI METODE DE PLATA  

    1. Din momentul primirii de catre Client a e-mailului de confirmare a acceptarii comenzii, pretul Produselor ramane neschimbat pe toata perioada contractului de vanzare, indiferent de modificarile de pret ulterioare din Magazin.  

    2. Preturile produselor din Magazin sunt afisate in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.  

    3. Clientul va achita pretul Produselor comandate, dupa cum doreste: a) “prin ramburs”, achitand firmei de curierat la livrare; b) prin plata cu card prin intermediul serviciului autorizat iPay inainte de livrare; c) prin transfer bancar; In cazul in care Clientul alege metoda de plata (b) sau (c), lipsa platii in contul bancar al Furnizorului sau intermediarului de tranzactii (serviciul iPay de la Banca Transilvania) in termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. In acest caz, Clientul poate plasa din nou o comanda si poate alege o alta metoda de plata. Procesarea comenzii platite prin plata electronica incepe dupa primirea platii pentru Produse in contul Furnizorului.  

    4. Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica pretul Produselor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina web a Magazinului, de a introduce modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Produselor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.  

    VI. RECLAMATII REFERITOARE LA PRODUSE  


    1. Produsele comercializate sunt noi si originale. Furnizorul raspunde pentru defectele fizice pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea, Furnizorul respecta garantia legala pentru conformitatea produselor. 

    2. Furnizorul va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalate de catre Clienti. 

    3. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabilite prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat. 

    4. Reclamatiile se pot trimite la adresa: Bucuresti, Str. Delea Veche nr. 24, Cladirea A, cod postal 024102, mentionand: „Reclamatie magazin online DISTINCTIVE.RO” sau pe e-mail la adresa crm@distinctive.ro, returnand Produsul impreuna cu descrierea (in scris) a defectului sau cu un formular de reclamatie, descarcat de pe pagina Magazinului si cu dovada achizitionarii Produsului. Clientul va fi informat despre modul de rezolvare a reclamatiei in termen de 14 zile calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a coletului returnat de client cu Produsul reclamat. 

    5. Clientul poate solicita returnarea Produsului daca:
    • Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
    • Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
    • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data cand acesta a intrat in posesia Produselor.
    6. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare: a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Produselor, daca furnizorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Client Produsul defect sau nu inlatura defectul ori b) sa ceara inlocuirea Produsului cu un altul fara defecte.  

    7. In cazul in care reclamatia nu este admisa de Furnizor, Produsul va fi returnat Clientului impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.  

    8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Produsului in timpul transportului, se recomanda ca el sa intocmeasca (in prezenta curierului) un proces verbal de daune.  


    VII. RETURURILE DE PRODUSE – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE  

    1. Clientul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.  

    2. Termenul de retragere din contractul de vanzare a Produselor expira dupa implinirea a 30 zile de la data cand Clientul a intrat in posesia Produselor sau cand o terta persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, a intrat in posesia Produselor.  

    3. Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie sa aduca la cunostinta Magazinului decizia sa de renuntare, printr-o declaratie clara (de ex. o scrisoare expediata prin posta) transmisa la adresa: Bucuresti, Str. Delea Veche nr. 24, Cladirea A, etaj 8, cod postal 024102, cu mentiunea "distinctive.ro - RETUR" sau pe e-mail la adresa crm@distinctive.ro.  

    4. Clientii pot folosi modelul de formular de retragere din contract pus la dispozitie prin e-mail imediat dupa confirmarea comenzii sau afisat pe website-ul Magazinului, dar acest lucru nu este obligatoriu. Clientii pot, de asemenea, sa completeze si sa trimita scanat formularul sau orice alte pretentii prin e-mail, la adresa: crm@distinctive.ro. Daca un Client foloseste aceasta modalitate, Magazinul ii va trimite de urgenta confirmarea primirii informatiei despre retragerea din contract pe e-mail.  

    5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficienta trimiterea de catre Client a informatiilor referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.  

    6. Clientul trimite Produsele care fac obiectul retragerii din contract la urmatoarea adresa postala: Bucuresti, Str. Delea Veche nr. 24, cladirea A, etaj 8, cod postal 024102, cu mentiunea "DISTINCTIVE.RO - Retur", de indata, sau nu mai tarziu de 30 zile de la data in care acesta a intrat in posesia Produselor. Termenul se considera a fi respectat in situatia in care Clientul returneaza obiectul inainte de implinirea termenului de 30 zile. Conditiile pentru ca un Produs returnat sa fie acceptat sunt urmatoarele: a) Produsul sa nu fi fost purtat, b) sa prezinte atat eticheta interioara (informatii cu privire la modul de intretinere), cat si cea exterioara, c) sa nu fi fost deteriorat. Lenjeria intima si costumele de baie nu fac obiectul returului.  

    7. Magazinul suporta costurile directe de returnare a Produselor.  

    8. In cazul retragerii din contract, Magazinul va returna Clientilor sumele incasate, de indata, sau nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-si exercita dreptul de renuntare la contract si a primit totodata Produsul returnat.  

    9. Returnarea sumelor achitate de Client se face in contul bancar mentionat de Client pe formularul de retur. Clientul nu suporta taxele legate de acest retur. Magazinul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii Produsului sau pana la momentul livrarii la Magazin a dovezii ca acesta a fost expediat inapoi.  

    10. Clientii raspund doar pentru reducerea valorii Produselor returnate, rezultate din utilizarea acestora in alt mod decat cel necesar pentru a constata caracterul, trasaturile si functionarea Produsului.  


    VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE  

    1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica: a) facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament, b) facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin, c) transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.  

    2. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pot fi transmise pe adresa de e-mail a Magazinului crm@distinctive.ro sau telefonic, la numarul de telefon afisat pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea Clientului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul va raspunde in cel mult 14 zile de la data primirii reclamatiei.  

    Despre modul in care a fost solutionata reclamatia, Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau prin intermediul e-mail-ului la adresa indicata de acesta. DISTINCTIVE.RO aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul informatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului. Fisierele cookies sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, cat si pentru monitorizarea navigarilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau.  

    IX. ALTE PREVEDERI  

    1. Continutul si design-ul Distinctive.ro, inclusiv aspectul acestuia si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea Distinctive.ro si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul Distinctive.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.  

    2. Utilizatorul poate copia si printa continutul Distinctive.ro doar pentru folosinta personala, in scopuri necomerciale.  

    3. Este interzisa orice utilizare a continutului Distinctive.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de e-mail crm@distinctive.ro. In conditiile in care un anumit continut aflat pe site-ul Distinctive.ro incalca drepturile utilizatorului de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, utilizatorul este incurajat sa trimita un e-mail la crm@distinctive.ro cu drepturile incalcate, pentru a permite Furnizorului sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.  

    4. Forta majora. Distinctive.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul Furnizorului, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Distinctive.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare ale echipamentului tehnic de la Distinctive.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Distinctive.ro, erorile de operare, greva, etc.  

    X. INFORMATII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DE CATRE FURNIZOR A DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE UTILIZATORILOR MAGAZINULUI  

    1. Informatiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispozitia utilizatorului/ Clientului in momentul colectarii datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.  

    2. Operatorul datelor cu caracter personal ale Clientului este Furnizorul. Acesta prelucreaza datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 27 aprilie 2016 ("GDPR").  

    3. Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor cu caracter personal sunt: dpo@distinctive.ro sau Responsabilul pentru Protectia Datelor al Peeraj Brands International SRL.      
    Mesaje



    Pentru a vedea mesajele trebuie sa va
    Autentificati
    (0771) 300 469 disponibil in zilele lucratoare intre orele 09:00 - 17:30

    E-mail crm@distinctive.ro
    Livrare gratuita la comenzi peste 199 lei