Aboneaza-te la newsletter si primesti un voucher de 50 de lei in semn de prietenie
distinctive.ro

  • distinctive.ro
    Prezentul regulament reprezinta termenii si conditiile de utilizare ale site-ului Distinctive.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comanda va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.

    REGULAMENTUL MAGAZINULUI DISTINCTIVE.RO

    I. INTRODUCERE

    1. PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Romania, Bucuresti, Str. Rabat, nr. 1, camera, 1, sector 1, avand CUI 17011969, inregistrata la Registrul Comertului cu Nr. J40/8259/2006 si contul RO46BACX0000001037246000 deschis la Unicredit Bank, Sucursala Grigore Mora, , faciliteaza achizitionarea de marfuri cu ajutorul retelei electronice (Internet) – de la adresa: www.DISTINCTIVE.RO („MAGAZIN”). Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este societatea PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Romania, Bucuresti, Str. Rabat, nr. 1, camera, 1, sector 1.

    2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a marfurilor disponibile in Magazin (“MaRFURI” sau „MARFA”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Marfurilor.

    3. Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, in orice moment, “dand click” pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului si prin salvarea acestuia in format PDF pe suportul de informatii dorit.

    4. Informatiile despre Marfurile din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de Vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul Termeni si Conditii.

    5.Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Marfuri concret indicate de acestea.

    II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI SI DE ȊNCHEIERE DE CONTRACTE DE VaNZARE A MaRFURILOR ''

    1. PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL S.R.L. faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Marfurilor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.

    2. Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul Magazinului („CLIENT”), si PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Strada Rabat, nr1.

    4. Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

    5. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. Peeraj Brands International SRL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. inainte de a refuza realizarea comenzii Peeraj Brands International SRL va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

    6. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

    7. Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:

    a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;

    b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;

    c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;

    d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti, precum si pentru Administratorul Magazinului;

    e) de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal.

    III. ȊNCHEIEREA CONTRACTELOR DE VaNZARE:

    1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:

    a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor

    b) telefonic, prin contact cu infolinia Magazinului la numarul de telefon afisat pe website in sectiunea Contact

    c) prin e-mail, transmitand comanda cu Marfurile alese pe adresa: crm@distinctive.ro.

    2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sau prin posta electronica sunt primite in zilele lucratoare intre orele 9.00 – 18.00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii.

    3. Clientul poate plasa o comanda fara a fi nevoie de a-si inregistra permanent datele personale in baza de date a Magazinului (cumparaturi fara inregistrare).

    4. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

    5. Pentru a plasa o comanda se aleg Marfurile din Magazin, mai ales in ceea ce priveste cantitatea, culoarea, marimea, dupa care se trece la “COS” si continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele optiuni. Codurile de reducere nu pot fi combinate cu alte programe de loialitate si parteneriat disponibile in magazinul DISTINCTIVE.ro si nu este posibila beneficierea de mai multe programe in timpul unei tranzactii.

    6. Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor cu tasta „Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, precum si la datele pentru livrare si de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Finalizeaza comanda” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Marfurilor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

    7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre Peeraj Brands International SRL., de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.

    8. in momentul plasarii comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, timpul de livrare a comenzii precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului, informatii despre modul de depunere a reclamatiei in privinta Marfurilor, precum si despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.

    9. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisa prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizarii si livrarii comenzii) la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si Peeraj Brands International SRL a contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.

    10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

    11. Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi mailul care confirma acceptarea comenzii spre realizare. in aceasta privinta Clientul trebuie sa ia urgent legatura cu Magazinul, fieprin telefon, fie prine-mail cu confirmare de citire a mesajului.

    12. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs” Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul cand: (a) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (b) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice sau (c) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii., (d) datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte, (e) activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Magazinului si/sau partenerilor acestuia.

    in cazul vanzarii de Bunuri catre o persoana juridica cu sediul in Romania, o astfel de vanzare se realizeaza ca parte a Achizitiei Intracomunitare de Bunuri, mentinand in acelasi timp obligatiile partilor legate de acest tip de livrare in conformitate cu legislatia aplicabila.


    IV. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA MARFURILOR
    1. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea Marfurilor este stabilit in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii prin tasta "Trimite comanda”.

    2. Timpul prevazut pentru livrarea la Client, la livrarea prin curier, este de 5 zile lucratoare din ziua urmatoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 7 zile lucratoare si in niciun caz nu va depasi 20 zile de la data incheierii contractului de vanzare. inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al Magazinului al pretului vanzarii), in cazul alegerii de catre Client a formei de plata in avans prin internet (adica prin serviciul de plata online sau printr-un transfer on-line obisnuit).

    3. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei de catre firma de expeditie Fan Courier. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii.

    4. Toate comemzile de peste 199 lei sunt gratuite, dar si returul si vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (bon fiscal sau factura fiscala), precum si un formular de inlocuire/returnare a marfii.


    V. PRETURI SI METODE DE PLATA
    1. Informatia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Marfurilor selectate. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

    2. Preturile produselor din magazine sunt date in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.

    3. Clientul va achita pretul Produselor comandate, dupa cum doreste: a) “prin ramburs”, achitand firmei de curierat la livrare b) plata prin card prin intermediul serviciului autorizat Pay U inainte de livrare. in cazul in care Clientul alege plata in avans ca metoda de plata, lipsa platii pentru contul Peeraj Brands International SRL. sau intermediarului de tranzactii (serviciul iPay de la Banca Transilvania) in termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. in acest caz, puteti plasa din nou o comanda si puteti alege o alta metoda de plata. Procesarea comenzii platite prin plata electronica incepe dupa primirea platii pentru bunuri.

    4. Peeraj Brands International SRL. isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au inncheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze a anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

    VI. RECLAMAtII REFERITOARE LA MaRFURI
    1. Produsele oferite prin magazine sunt noi si originale. Peeraj Brands International SRL raspunde pentru defectele fizice pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea, Peeraj Brands International SRL. respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.

    2. Peeraj Brands International SRL va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienti.

    3. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

    4. Reclamatiile se pot trimite prin posta sau posta electronic la adresa crm@distinctive.ro, returnand marfa impreuna cu descrierea in scris a defectului sau cu un formular de reclamatie descarcat de pe pagina Magazinului si cu dovada achizitionarii, prin scrisoare recomandata sau alta alta forma de transmitere, la adresa: Bucuresti, Bulevardul General Vasile Milea nr 4, Afi Cotroceni, in incinta magazinului Skechers (parter), adaugand: „Reclamatie magazin online DISTINCTIVE.RO”. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.

    5. Clientul poate solicita returnarea marfii daca:
    • Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
    • Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
    • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data livrarii comenzii.
    6. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare: a) Sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, marfa defecta sau nu inlatura defectul, ori b) Sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

    7. in cazul in care reclamatia nu este admisa, Marfa va fi returnata impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.

    8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Marfii in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de daune.

    VII. RETURURILE DE MARFa – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VaNZARE

    1. Clientul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.

    2. Termenul de retragere din contractul de vanzare a Marfurilor expira dupa implinirea a 30 zile de la data cand Clientul a intrat in posesia marfurilor sau cand o a treia persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, a intrat in posesia Marfurilor.

    3. Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie sa aduca la cunostinta Magazinului decizia sa de renuntare, printr-o declaratie clara (de ex. O scrisoare expediata prin posta, fax sau e-mail) transmisa pe adresa: Bucuresti, Bulevardul General Vasile Milea nr 4, Afi Cotroceni, in incinta magazinului Skechers (parter), cu mentiunea "distinctive.ro - RETUR".

    4. Clientii pot folosi modelul de formular de retragere din contract care vi se pune la dispozitie prin e-mail imediat dupa confirmarea comenzii si care exista si pe website, dar acest lucru nu este obligatoriu. Clientii pot, de asemenea, sa completeze si sa trimita scanat formularul sau orice alte pretentii prin e-mail, la adresa: crm@DISTINCTIVE.ro. Daca un Client foloseste aceasta modalitate, Magazinul ii va trimite de urgenta confirmarea primirii informatiei despre retragerea din contract pe un suport de informatii durabil (de ex. prin posta electronica).

    5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficient ca Clientul sa trimita informatiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.

    6. Clientul trimite marfurile care fac obiectul retragerii din contract la urmatoarea adresa postala: Bucuresti, Bulevardul General Vasile Milea nr 4, Afi Cotroceni, in incinta magazinului Skechers (parter), cu mentiunea "DISTINCTIVE.RO - Retur" de indata, sau, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data cand a informat Magazinul despre retragerea din prezentul contract. Termenul se considera a fi respectat daca Clientul returneaza obiectul inainte de implinirea termenului de 30 zile.

    7. Magazinul suporta costurile directe de returnare a marfurilor.

    8. In cazul retragerii din contract Magazinul va returna Clientilor sumele incasate, de indata, sau nu mai tarziu de 14 zile de la data cand Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-si exercita dreptul de renuntare la contract.

    9. Returnarea sumelor achitate de Client se face in acelasi mod cu cel ales de Client la tranzactia initiala, daca Clientul nu si-a exprimat acordul pentru alte solutii; in niciun caz, Clientul nu suporta taxele legate de acest retur. Magazinul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii produsului sau pana la momentul livrarii la Magazin a dovezii ca acesta a fost expediat inapoi, in functie de care din cele 2 fapte se petrece primul.

    10. Clientii raspund doar pentru reducerea valorii Marfurilor returnate, rezultate din utilizarea acestora in alt mod decat cel necesar pentru a constata caracterul, trasaturile si functionarea produsului.

    11. Clientii care detin cont in Magazin (au fost inregistrati), pot beneficia de returnarea pe baza urmatoarelor principii: a) pentru a beneficia de optiunea Returnarii este necesar sa se logheze la contul din Magazin, sa intre in rubrica „introducem adresa web cu returul………..” si sa procedeze conform celor indicate acolo, b) Retururile pot avea loc in termen de 30 zile de la expedierea Marfurilor la Client


    VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE
    1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica: a) Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament, b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin, c) Transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.

    2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate la pct literele b) si c) de mai sus.

    3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele: a) acces la Internet, b) folosirea unui browser care face posibilia editare unor documente hypertext (Internet Explorer, Opera, FireFox< Chrome sau altele asemanatoare), c) Detinerea unui cont de posta electronica.

    4. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi depuse transmitandu-le la adresa de e-mail a Biroului de Customer Service a Magazinului crm@DISTINCTIVE.ro sau telefonic, la numerele de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin.

    Despre modul in care a fost solutionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta. DISTINCTIVE.RO. aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau.


    IX. ALTE PREVEDERI

    1. Continutul si design-ul Distinctive.ro, inclusiv look&feel-ul acestuia si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea Distinctive.ro si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. in cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul Distinctive.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

    2. Puteti copia si printa continutul Distinctive.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

    3. Este interzisa orice utilizare a continutului Distinctive.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email. in conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul Distinctive.ro incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la contact at Distinctive.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor Distinctiver.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

    4. Forta majora. Distinctive.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul nostru, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Distinctive.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la Distinctive.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Distinctive.ro, erorile de operare, greva etc.

    X. INFORMAtII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DE CaTRE PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL SRL A DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE UTILIZATORILOR MAGAZINULUI

    1. Informatiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispozitia Utilizatorului/Clientului in momentul colectarii datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.

    2. Operatorul datelor cu caracter personal ale Clientului este societatea PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL SRL. Operatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 27 aprilie 2016 ("GDPR").

    3. Datele de contact la responsabilul cu protectia datelor:dpo@distinctive.ro sau: Responsabilul pentru Protectia Datelor al Peeraj Brands International SRL.
    Mesaje



    Pentru a vedea mesajele trebuie sa va
    Autentificati
    (0771) 300 469 disponibil in zilele lucratoare intre orele 09:00 - 17:00

    E-mail crm@distinctive.ro
    Livrare gratuita la comenzi peste 199 lei